äntligen julloov!

nu har jag precis ätit lunch efter att ha kommit hem från skolan och fått jullov. ÄNTLIGEN kan jag bara säga, har varit en riktigt jobbig termin med mycket jobb så det här kommer verkligen bli skönt. Tänkte nog hoppa in i duschen nu och kanske platta håret sen.. hm får se. I alla fall vid 6/7 ngn gång kommer Fanny, Frida, Moa, Sandra och Bella hit så ska vi laga lite tacos tillsammans, kolla film och så. Blir nog ganska kul tror jag. Slänger kanske in en till inlägg innan dem kommer, får se om jag hinner. Här kommer också lite efterlängtade falunbilder,

Moa bring's her sexy back, ahhaa ;)













 


 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Moa

2009-12-20 @ 20:05:20
Postat av: Moa

Haha jävlar vad många bilder på mig :P<3

2009-12-20 @ 20:06:38
URL: http://nandas.blogg.se/
Postat av: elin antus

haha, sötnos du är med på varenda bild, :D

the camera loves you,! :P

2009-12-20 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0