blev inget inlägg igår, jag vet

ja som ni kanske märkte blev det inget inlägg igår kväll. Somnade i soffan och när jag vaknade upp orkade jag inte sätta på datorn igen. Nu ska jag sätta igång och städa mitt rum lite. Har precis kommit hem från ica maxi där jag och mamma handlat lite inför imorrn kväll. Tacos och lite snacks osv. Tror det blir riktigt kul imorn iallfall. Sen kommer också Frida, FAnny och Moa sova över här. Det är allt från mig just nu, eller juste måste påpeka all denna snö som ligger.. typ överallt. Jag kom knappt upp till bussen imorse. Snö till knävecken och det blåse värre än någonsin samtidigt som det tok snöa. Typ snöstorm skule jag kalla det. MEn jag tycker att det är mysigt med snöö, men den får gärna ligga på marken om man säger så. så det var allt från mig, om ni har tur kommer det ett till inlägg ikvälll. Får se om jag orkar annars säger jag sweet dreams,


avslutar med en bild från konfirmationen i juli i somras - saknar det som fan !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0