dålig uppdatering under jul,

vet att det nästan inte varit ngn uppdatering alls nu under julafton, juldagen etc. Men har haft ganska fullt upp, blivit mycket med släkten och så som det blir varje jul. I dag blir det kalkonmiddag med släkten viklet blivit något som en tradition. Imorgon tror jag jag ska till nacka forum med mamma och shoppa, sen ska jag föröka sms några kompisar och kanske gå på bio på kvällen, riktigt sugen på avatar! så vi får se hur det blir med det. ngn där ute som sett den än?

Det här inlägget är också det första från min nya dator, så jag är nöjd och fick det jag önskade mig i julklapp + mkt mer. Så det har varit en bra jul både med julklapparna och allt annat.  Det var nog allt från mig så länge, lägger snart ut lite bilder på kläder jag är sugen på att beställa hem från nelly's mellandagsrea.

 

foto av julia från konfirmationen.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0