DÅLIG UPPDATERING - varning för tråkigt inlägg!

vet att det varit lite dålig uppdatering i helgen, Aja får ta igen det i dag och imorrn. Igår vaknade jag Frida, Moa och Fanny upp vid 11/12 vet inte riktigt om jag ska vara ärlig. Låt kvar i sängen och snackade lite sen var moa tvungen att åka hem. EFter det gick vi och käkade lite mysig frukost och skrattade över mitt hår som såg riktigt jävla hemskt ut eftersom kvällen innan hade fanny gjort en jävligt ball frisyr som jag sne aldrig orkade ta bort. Sen blev Frida och Fanny hämtade strax efter och jag hoppade in i dushen för att få bort det stora trasslet i mitt hår. Efter det flöt väl dagen på fick gäster på kvällen, men sov typ vid matbordet så var inte särsklit social. Somnade vet halv 1 och vaknade inte förs 10 över tolv i morse.. woah,! snacka om lång natt, måste varit jökligt trött. Aja sen fick mamma och pappa värsta rycket och villa åka utomland under jul nyår så dem åkte till Farsta (ticket) för att kolla om det fanns ngt intressant. Dock fanns det tydligen inte så mkt kul så det blir jul hemma. Nu har jag fått sms från Fanny som vill att jag ska lägga ut lite bilder från fredagskvällen så därför jag sätter på datorn. Bilderna kommer i nästa inlägg om några minuter... så ni som väntar på bilderna får hålla ut i några minuter till.

Lägger ut en bild (för att försöka göra inlägget lite mindre tråkigt)
på några sötungar som bjuder på sig själva, love you guys!


 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0