elins julblogg.. (haha) ?

nu är jag igång igen och ska försöka blogga, får se hur detta går. Har bestämt med hjälp av moa att det ska bli en julblogg.. så jag kommer försöka att blogga iallafall hela jullovet, efter det får vi se hur jag gör. Eftersom att jag har mycket i skolan och så just nu, vet jag inte riktigt om jag har tid för bloggen efter lovet.. aja vi får se hur det går.

Iallafall idag hade jag först sovmorgon mötte hela årskursen vid gullmars klockan tio, köpte en chailatte till frukost med frida, sen åkte vi moa, fanny, sandra och bella och "gjorde" någonslangas tipsrunda på söder, sen åkte vi till tc och gick lite i butiker och så, bland annat gick jag moa och frida och provade massor med nyårskläder på zara. Sedan åkte jag frida och moa till gamla stan och gick runt i ett jävla blåsväder och försökte hitta slottsgården. Tillslut hitta vi dit där vi träffade lärarna igen och sedan åkte vi ich käka lunch på donken. Nu har jag precis kommit och satt på filmen "Atonement" och ska försöka lägga in lite bilder eftersom jag sitter på mammas bärbara dator. Det är allt jag har hittils.. riktigt ointressant förmodligen.. men lovar att göra ngt intressantare inlägg lite senare

här kommer också lite bilder från oss på zara, :D


             




xoxo elin antus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0