FREDAGEN DEN 18/12 - SKOLAVSLUTNING (bildbomb)

fredagen från början till slut;

Var i skolan och "minglade" se fick vi våra betyg och åkte hem. Senare gjorde jag idning mig inför kvällen och gick sedan upp och mötte Fanny vid bussen, och sen gick vi och mötte Frida och Moa. Någon gång under tiden kom Bella och Sandra också. Först satt vi lite vid min datorn och kollade massor med roliga bilder, filmer från 6:an, 7:an och 8:an. Sedan drog mina föräldrar och vi satte igång och lagade mat; tacos, muuuums! sedan käkade vi samtidigt som vi satt och pratade om lite allt möjligt. Efter det blev det dags för sing star, dock var det ngt fel på skivan eller ngt för det hackade hela tiden, men vi hade jäkligt kul ändå. Sen myste vi ner oss i sofforna och käka chips mm till en film. Sen tog vi lita bilder och skrattade något enormt. Strax därefter drog sandra och bella och jag, frida, moa och frida sätter igång och sminkar oss lite kul och gör lite roliga frisyrer som det kommer bilder på längre ner. Sedan tog vi fram min kamera igen och posar galet. Blev några riktigt roliga bilder som jag kommer ha kvar i all evighet. Efter det bäddade vi och gick och la oss i sängen och kollade lite mer på film samtidigt som vi hade fruktstund (hhaha). Efter filmen var klockan 4 tror jag och vi alla somnade.




 


 

 

nu orkar jag inte mer, blev jävligt många bilder men aja.

ska lägga mig i sängen nu, hörs imorn


 

xoxo


Kommentarer
Postat av: frida

härlig rump bild på mig!!!! gaahhh ta bort lr klipp ut mig haha <3

2009-12-23 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0