julstress, julstress, julstress

Gud vad jag är stressad, har typ 100 olika saker jag måste göra innnan julaftonsmorgon. Ska slå in massor med paket, göra klart pepparkakshuset och göra knäck. Blir nog en ganska sen kväll..natt för mig i dag. Har precis kollat Love actually med familjen samtidigt osm vi slagit in lite julklappar och så. Imorn bär det av till min farbror inne i stan och det är där julaftonen kommer spenderas, med jäkligt mycket folk tydligen. Så det blir nog kul. Blir nog inte mycket mer från mig just nu, vet att den här bloggen håller på att dö ontressanta inlägg, men det ska bli bättre. Lovar!

slänger in en låt som jag dunkat mycket idag (förutom jullåtarna då of course) :p

Starstrukk - 3OH!3 ft. Katy Perry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0