4 maj - dagens bästa låtar

idag vaknade jag med världens huvudvärk så bestämde mig för att stanna hemma. Jag gick upp och satte mig vid frukostbordet och åt en fralla samtidigt som jag länste de sista kapitlena i "ljudet av ditt hjärta" som jag läser för andra gången (läser om hela serien). Sen satte jag mig och började jobba faktiskt, eftersom att det inte är så många veckor kvar nu och jag ahar ganska mycket att göra innan skolavslutningen. Jag skrev lite på min berättelse och sen gjord ejag instuderingsfrågor till typ någon ekonomiuppgift. Sen blev jag så jävla sugen på kladdkaka, så jag ställde mig i köket och skruva upp radion och började göra min kladdkaka. Sen satta jag mig vid datorn igen och började leka lite med photoshop och kollade runt på massa bloggar och skit. Nu har jag precis ätit middag framför tv;n. Sverige vann mot Frankrike 6-3.Nu ska jag nog städa lite i mitt rum och sen ska jag nog sätta på en film, kanske "slumdog millionare" har den på datan (laddat ner) men har itne sett den ännu. Jag får se, sen så kommer cityakuten som jag ska kolla på också. Men imorn så blir det skola för mig. Har också gått runt och fastnat för lite låtar idag, slänger in några i slutet av inlägget.
Ha en fortsatt bra måndagskväll.

elin


pussycat dolls ft. AR Rahman - you're my destiny jiho (?)


Milow - Ayo Technology


Beyonce - Broken hearted girl


John Mayer - Free fallin' (cover)


LeeAnn Rimes - Amazing Grace (Studio Version)

jag vet att den sista är ganska olik alla andra
men jag tycker att hon sjunger så himla fint, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0