grillning i regnet (?) eller mys- och tvkväll

nu har jag kommit hem efter en riktigt seg dag i skolan. Har inte pluggat särskilt mycket har mest suttit och pratat (oj då :P)
Efter skolan kom mamma och hämta mig också åkte vi till vårdcentralen för att jag skulle ta min andra gardasil spruta. Och GUD vad ont dfen gjorde alltså, fick nästan tårar i ögonen, det gjorde så jävla ont. Men aja, efter det åkte jag och mamma hem och jag satt mig framför datan. Imorn så har vi hemstudiedag (jobba hemma) skitsklnt eftersom det betyder sovmorgon och hela kitet. Så egentligen skulle vi åka och grilla i kväll vid gårdensbad, men jag tror inte det blir ngt nu efersom att det renar ute, och jag är itne så sugen på att stå i regnet och grilla frivillligt, så det blir nog en mys-/tvkväll. Ikväll komer blandannat, The menatlist och SATC (sex and the city) så då sitter ajg bänkad framför tv;n i alla fall. Imorn måste jag också åkta till ahndenterminalen, måste till tandläkarn 14.30 och sen senare runt 20.00 måste jag dit igen för jag och ida måste på gudstjänst..  Men det var nog lite snabbt om dagen, ska nog sätta på en film nu för jag orkade inte det igår.. lägger snart in de filmer jag väljer på..

avslutar med bil på bella och jozzan som steker ute i solen.




love from elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0