sorry everyone - but now I'm back

okej, ja jag vet att jag skulle skrivit igår innan jag drog till tandläkarn men hann inte det sen glömde jag bort bloggen när jag hade kommit hem.. förlåt.I alla fall idag hade vi redovisning för mål 1 om det där me dkonsumentköplangen. Det var typ bara sandra som snacka men aja, hon sa att vi var bra:D Sen har vi typ bara suttit och pratat hela långa dagen (aja baja.. hahahhaa). Vi har planerat lite inför imorn, kan tien berätta vad som händer än, men kanske berättar lite imorn. Ikväll så blir det kvartsfinal i hockeyvm. SVERIGE - tjeckien. Jag och mamma kommer självklart sitta framför tv;n och jag kommer nog poppa lite popcorn också, så a, heja sverige. Snart ska jag också ivä och träna. måste fixa en kropp som jag vågar visa mig i bikini i sommar. Snart åker jag och ida också till gotland på konfirmation.. blääääääääää:! vill verligen inte, Vi åker den 10 juni så a, drygt en månad kvar. slänger in ett gb lite sneare för nu ska jag käka ngt. Ää vrål hungrig när vi fick mat som såg ut som spya i skolan, så har knappt ätit ngt sen frukost.


you two meen so much to me, I do everything for you! (jozzan &nicole)


love from elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0