"the women" och tvkväll

lite tidigare kollade jag på filmen "the women" den var okej, men inget särskilt tycker jag, tycker nog faktiskt att den var lite wannabe SATC, vissa delar i alla fall. Så filmen blir väl kanske ne 2/5. Helt okej om man inte har ngt att fördriva tiden med,
Något som jag skulle kunna lägga till är att huvudpersonens hår var riktigt fint, både som lockigt och senare rakt. Mycket mer finns det nog inte att säga.


här med lockigt hår

Senare ikväll så har jag bara segat framför tv;n och nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis sen ska jag läsa lite och kanske somna till typ "John tucker must die". slänger kanske in ett godnatt gb senare. men om inte så hörs vi imorn bitti,

love from elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0