dålig uppdatering under helgen - eclipse trailern

vet att jag inte har uppdaterat under helgen. Har helt enkelt inte blivit så. helgen har inte varit så hänelserikt. Har pluggat och solat lite sen så har jag utökat min garderob med lite nya somriga underkläder,  en kjol och lite smycken. Kommer kanske lite bilder senare, får se om jag orkar. Sitter just nu och slöar framför dator och såg plötsligt att eclipse trailern (den riktiga) kommit ut så jag tänka bara slänga upp den på bloggen. Borde egentligen sätta mig och plugga men känner att jag inte orkar just nu. Så imorn får det bli en pluggdag.. på riktigt. Får se om någon hänger på. Allt från mig just nu. Här kommer trailer...  ENJOY!




vad tycker ni om trailer ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0