I will be all that you are.

måndag..vilket betyder idrott.. baseball/softball - inte min starka sida om man ska säga så :P Har för en stund sen kommit in från trädgården, var så jäkla fint väder när jag kom hem så kände mig tvungen att gå ut, så jag låg och solade i en halvtimme samtidigt som jag lyssnade på massa gamla låtar på mobil. riktigt skönt faktiskt.. På fredag är det valborg som kommer spenderas med lite kompisar, var är väl inte riktigt bestämt än men det löser sig nog. Lördagen kommer förmodligen spenderas med sandra och bella i stan och kolla runt på lite balklänning, skor, skolavslutningsklänning osv. Bli nog riktigt kul tror jag, om man inte är för bakis vill säga. här kommer en bild på den klänningen jag helst skulle vilja ha, tycker den ärr grymt fin!

 



Kommentarer
Postat av: sandra

as snygg elin :)

2010-04-27 @ 15:38:06
URL: http://lifeofsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0