Life's short - Break the rules



Idag så fyller min bror år så nu sitter jag och mumsar jordgubbstårta till en film han har fått - Avatar.. Riktigt skönt med bara en lugn kväll i soffan. Idag har det som valigt varit skola och efter skolan fick vi äntligen se skolpjäsen (som jag har längtat så länge på!!!!). Hade ganska höga förväntningar men måste erkänna att trots det tycker jag att dem var grymma! Det var seriöst och roligt på samma gång. Duktigast var ju såklart Moa och Frida.. :D HAhahhahahah ni båda var grymma och jag beundrar er hur ni vågar spela inför hela skolan.. hade inte jag vågat kan jag säga. Men nog pratat om det, imorn är det valborg - yihoooooo! Tror det kommer bli en ganska kul dag faktiskt. Det blir jag, Frida, Moa, Fanny, Bella, Sandra och några frpån våran skola och deras kompisar. Har suttit och funderat och bestämt mig för att jag VILL ha min svarta vårjacka med trekvartslånga ärmar.. den är ganska enkel men vill ändå ha den! Så nu ber jag för att vädret kommer tillåta det. Efter skolan åker jag kanske in till stan en stund med Frida och kollar runt lite, får se hur det blir. Hoppas jag hinner uppdatera ngt imorn med outfit osv. men om inte GLAD VALBORG!


PICTURES NEVER SEEN BEFORE
LIVET GÅR UT PÅ ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLVA, RIGHT?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0