summerfeelings..

sitter hemma nu och sitter framför tv;n och kollar på dear john. Igår kväll komma mamma hem med färska jordbuggar som jag sitter och mumsar i mig nu. Snacka om sommarkänsla alltså. Idag har jag varit hemma hela dagen och bara tagit det lungt eftersom att jag är lite sjuk. Ont i halsen, snuvig och världens mensvärk.. ingen bra kombination alls! Men jag hoppas att det blir bättre så jag kanske kan åka till skolan imorn.  Skulle kunna sitta och skriva om allt jag gjort sen min lilla bloggpaus men orkar inte just nu. Roligare än så här blir det inte från mig just nu så.. krya på mig, :)


bild från förra sommarn - vill ha sommar nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0