100224

idag har vi haft nationella prov i engelska - muntlig del. Gick ganska bra, tror jag i alla fall. Vi har också beställt tröja och byxor - "abslutningströjor" (vad säger man?) På tröjans rygg ska det stå; Tack för betygen.. vi vet var ni bor. ganska tråkigt tycker jag men det var röstning så - what ever. På byxerna ska jag skriva antus flyckt på benet, men börjar ångrá mig nu att jag tog båda mina efternamn men aja. Tänker ju inte gå med dem på stan direkt. Efter skolan satt jag kvar och plugga en timme - duktigt :D Sen drog jag, frida och moa hem. Har precis tränat lite och ska hoppa in i en skön dusch - sen ska jag kolla igenom engelska jag ska redovisa imorn.
TRÅKIGT OCH OINTRESSANT INLÄGG - men har ingen inspiration just ni.

(4 dagar innan jag åker till vemdalen..) lääääängtar!


lite gamla bilder från lucia i 7;an tror jag.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0