have you ever try sleeping with a broken heart?..

sitter och lyssnar på Alicia keys - try sleeping with a broken heart. Jävlig bra låt som har gått på repeat på min dator sedan några veckor tillbaks kanske, tröttnar aldrig på den. Den beskriver ganska bra hur jag känner just nu men aja, idag har det varit ganska mkt plugg, imorrn bitti är det no-prov. Känns som om det kommer att gå ganska bra men ska repetera lite till innan jag går och lägger mig senare. Jag och moa satt kvar och pluggade till halv 5, så jävla duktiga! har också tagit ut 100 spänn till ny skåpnyckel också (har tappat bort min gamla). Nu sitter jag och chillar på dator lite efter att just sett klart på 10 episoden av vampire diaries. vet att jag nämner den seriien i typ varje inlägg, men kan inte låta bli. Ska gå ladda över 11 och 12 och sätta in i dvd;n så jag kan se fortsättningen, det är så jäkla spännande nu! Och just Frida scenen du prata om jag har sett den nu.. omg! want him now! Nu ska jag sluta tråka ut er med min tråkiga tisdagseftermiddag. ahhaha


bjuder på några bilder från mobilen också










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0