inlägg från gamla datorn

nu sitter jag vid min gamla tröga dator och bloggar en lördag natt.. inget liv? hahaha
har varit helt slut hela dagen utan att riktigt förstå varför, visst åkte skidor hela fredagen men tycke jag borde sovit bort det eller ngt under alla timmar jag sovit. Somnade igår till let's dance vid 10 kanske sen vakna jag imorse runt halv 11.. sovit i över 12 timmar.. shiit. Snacka om att vara trött. aja onintresant fakta! dagen har inte inehöllt så mkt. imorn idag hahha, är det alla hjärtans dag, wiihoo! -.- tror den skulle spenderas med kompisar så den blir väl okej antar jag. Ska också försöka mig på att plugga lite också om det går, förmodligen inte troligt :P Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på filmen Miss march, har ingen aning om hur den är, låg på "hyrfilmstoppen" för ngn dag sen så får se. Vet att jag skulle lagt in bilder från romme men det blir från min bärbara dator, den är här är så jäkla trög att det kommer ta hela natten..

passar på att slänga in ngn gammal (!) bild, 4 år tjejer! fyfan vad jag kommer att saknar oss!!




 




 




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0