JAG HAR ONT I MAGEN!!!!!

ligger hemma och har riktigt jäkla ont i magen. har precis knarkat i mig ännu mer alvedon så det borde bli bättre lte senare. Har fotat kläderna som köptes igår också, så slänger in dem bilderna också. Nu ska jag göra i ordningen ytterligare en till kopp med chailatte.
Senare ikväll blir det bio med frida och moa, rikitigt skojj.  Men just niu är det snöstorm ute så är inte så sugen på att gå utanför dörren, men det är bara hoppas det blir bättre. Iallfall vi hade tänkt se avatar 3D, bion börjar 9 så kommer nog hem vid halv 1 eller ngt. Får se om jag bloggar då.


DROOOOOOOOOOOG RIGHT NOW!!! (perfekt att nya veckorevyn kom just idag, )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0