Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre - nalle puh

Den sista episoden av vampire diaries är nu slut.. nu måste jag vänta ända tills mars innan nästa avsnitt. Mitt liv är över.. nej, då så besatt är jag inte men nästan. Just nu känner jag för att se om allt, hahaha inget liv ? Men har faktiskt pluggat lite idag också :D Annars har det inte hänt mkt, hade prov imorse gick ganska bra. Sen tog jag bussen hem med bella och frida, men blev lite pinsamt när vi skulle gå på bussen. hahahaah fyfan! Juste vad diggar ni mina nalle puh citat? Jag diggar nalle puh och hans citat så dem kommer ni få se mer av inom framtiden.


den söta bilden på moa och fanny har inget med inlägget att göra,'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0