romme fredag 12/2

imorrn är dem romme med skolan. Det är samling vid 06.00 vid skolan!!! idag behöver jag verkligen å och lägga mig lite tidigare tror jag. Idag har det varit nationella prov i svenska, gick ganska bra. Efter det drog jag och Frida hem till henne och senare vidare till haninge centrum där Frida fick köpa lite saker. Efter det var vi båda trötta och drog hem. Hemma la jag mig och tittade på en film, spider-man , hahaha diggar dem filmer hårt alltså, :D lite töntigt kanske men jag bryr mig inte. Nu ska jag leta fram mina skidbrillor, hjälm osv tills imorrn. Mamma kom även hem med cola och loka som jag ska ha på bussen imorn till det godis jag tidigare köpt. Blir nog en jäkligt najs dag imorn, bara det blir som jag frida och moa vill och lite sol kanske. Får se om jag orkar blogga när jag kommer hem, kommer förmodligen att vara helt slut..



Frida får äran att bjuda på dagens bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0