The vampire diaries'

nu sitter jag och mumsar gelehjärtan, skitgott! och eftersom att jag missade premiären av the vampire diaries. Så är det det jag tänkte ägna mig åt nu ett tag, har kollat 10 minuter av episode 1 och än så länge tycker jag att de verkar as grymt!  Annars idag på alla hjärtans dag har det ointe hänt så mkt, skulle egentligen fika med lite kompisar men det blev typ inget tror jag så det blev en slappodag, inget mig emot! Har kollat på filmen Fame, tyckte att den var riktigt bra faktiskt, skitskönt nu också när pappa fixat så man kan se nerladdade filmer på tv;n. Blir ju ganska mkt större bild då :D Annars har mamma haft ngt slags reseryck idag. Hon fick för sig att boka 2 veckors semester till thailand nästa jul, så nu ska vi till khao lak 18 december. Najs, sen blir det resa till paris i påsk och usa i 3/4 veckor nästa sommar. JAG LÄNGTAR!!!!!

MYS NU DE SISTA TIMMARNA AV ALLA HJÄRTANS DAG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0