tonight is going to be a MOVIE NIGHT!

sitter nu hemma efter en lång dag i skolan, tack o lov att det äntligen blit sportlov. Var och käka kebab med några kompisar, mysigt mysigt. Sen har jag bara försökt få de sista sakerna gjort innan sportlovet eftersom att vi har friluftsdag imorn i Alby. Vi ska åka pulka.. ganska kul ändå men vet inte om jag pallar åka ändå bort dit - är i en kommun och man måste ju ha varma kläder och hela skiten.. Får se hur det blir annars får jag väl stanna hemma och packa eller ta det allmänt lungt. I alla fall på tal om min rubrik blev jag plötsligt väldigt sugen på att se på film så tänke ladda över lite filmer på ett usb-minne och ta det lugnt framför soffan i kväll. Det enda jobbiga är att innan det såmåste jag dammsuga hela huset för I neeed moooney noow!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0