back on track

nu sitter jag i soffan omringad av religionböcker, anteckningsblock och andra saker som hör skoljobb till. Är riktigt trött att skriva om jesus, moses, buddha och alla andra som det ska skriva s och jämföras om i våran religion kurs. Har precis tagit en paus och kollat på new moon, hittat en sida som har grymt bra kvalitet utan att behöva ladda ner. Ska se om jag kanske kan få in den lite längre ner i inlägget. Senare ikväll ska jag prova på spinning så det ska bli lite spännande. Idag har det annars varit en ganska soft dag. förut pluggdelen dåra. Har mest hasat runt hemma i mjukiskläder och drukit juice. Min nya drog. Tropisk juice. om du inte smakat den, gör det!!! du kommer inte att bli besviken. Så nu har jag gjort lite reklam för min favorit juice. det har säkert många därute väntat på.. hahha



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0