försenat inlägg

försöka uppdatera lite igår, men det blev ngt cp och det jag hade skrivit kom aldrig upp på bloggen så här kommer gårdagens inlägg..

100115
efter skolan så hade jag först utvecklingssamtal, det gick väl ganska bra. Efter det så var vi på syo-möte, gick väl också ganska bra. Skönt att ha gjort allt på en och samma dag så slipper man tänka på det mer. Efter det åkte jag och mamma till Sickla löpkvarter och gick runt och kollade lite. Jag fick med mig en nyckelknippa (haha) och två pajlettväster - en svart som var lite mer diskret till vardags kanske och sen en som var silver/brons som glittrade ganska mycket och passar bra till fest. Kan nog lägga in bilder senare i helgen.


  `
låtar som spelas om och om igen..


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0