"It's hard to fail, but it is worse never to have tried to succeed"

sitter på min gamla dator nu och håller på och fösöker fixa det här med att få över itunes bilioteket från min gamla dator till min nya, är lite lagom krångligt om jag får säga det själv. blir ett kort inägg nu för jag orkar inte sitta viod den här datorn och skriva, känns jättekonsitgt då knapparna är annorlunda till min nya. Så det blir ett litet roligare inägg senare då jag hade tänkt lägga in lite bilder från fredag också.. vet att det har tagit tid men dem kommer snart. rubriken har inget med inlägget att göra.. hittade bara inget passande :P

bilden blev lite stor -.- orkar itne ändra det nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0