JASON DERULO - IN MY HEAD!!!



Har varit lite dålig uppdatering på sistone, men det är det väl alltid så tänker sluta börja alla inlägg med att jag är dålig på att uppdatera. Take it - or leave it! I fredags hade vi det lite chill hos frida - jag, moa, frida och bella. Det var skitkallt ute och trodde jag skulle bli en levande istapp typ :P tror även jag blivit lite förkyld också. skitjobbigt. Igår lördag, vra jag på klara gymnasium, tyckte det verkade ganska bra faktiskt. Var ganska litet och låg precis vid vattnet och jättetrevliga människor. Så känner mig nog ganska sugen på att sätta klara som försa val, för där vt jag att jag kommer in, asnice ;D tror däremot jag ska börja på natur - learskap/beetende istället för sam linjen för man läste jätte  mycket språk under alla 3 åren. Och det förhållandet jag ahr till spanska nu är inte det bästa, så tror jag satsar på matten istället. Får se, nu jäller det bara att bestämma sig. kan inte fatta att jag måskte ha klart för mig om 15 dagar!!!!!!!!! jag har inte en jävla aning just nu. bloggar lite mer senare nu ska jag kila iväg och hämta ett mumsigt äpple. ;) seeee you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0