lite dålig uppdatering eller ?

jag vet att det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, har bara inte haft riktigt ork eller lust att blogga. Idag har jag varit i skolan precis som vanligt och har haft det ganska najs faktiskt. Det enda som inte var så najs var lunchen, men det fixades med en 50lapp i min jackfick som fick bli lite varm choklad, macka och tjejsnack med moa, bella och sandra. Var riktigt kul att bara sitta och prata i ngn timme om saker som jag inte bör nämna i min blogg. Efter skolan satt jag med moa och nicole och pluggade lite.. fick inte mycket gjort. Men hjälpte moa med matten så lite nytta gjorde jag iaf. Nu har jag precis kommit ut efter en skön dusch och prcis smörjt in mig med body butter (droooooog). Har också damsugit huset.. inte så kul men - need the money!!!.
Nu har jag precis kollat lite på paradise hotel och lyssnar på lite najs musik. Ska om ngn timme gå och lägga mig så jag är ngt pigg imorrn, och kan ta den tidiga bussen, men får se hur jag gör. Om jag tar den sena träfar jag nästan alltid frida, så det är ju ganska najs. Får se hur jag gör, beror på hur trött jag är :P Juste kom på att jag skulle lägga ut en text till moa som vi av ngn konstig anledning kom in på idag. aja, det är fett fin men sorglig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0