se sorority row

tänkte bara tipsa om en film jag såg här om dan. En skräckfilm men som ändå inte var jätteläskig. Tyckte faktiskt at den var riktigt bra, så rekommenderar den. Man kan se den på den här sidan för den har inte kommit ut i sverige än. för att se filmen klicka här. sedan väljer man bara ett av alternativen och filmen rullar igång, najs va?


slänger in trailern till filmen också, för dem som inte hört talas om filmen :)

Annars sitter jag just nu och är nöjd över att jag gjort klart religionsuppgiften.. 7 jävla sidor blev det. Så är allmänt utmtad just nu men skönt att ha det gjort. Nu sitter jag i soffan och kollar på "you, me and durpee" ganska rolig film faktisk fast lite långtråkig kanske. Imorrn är det skolan som gäller, sen blir det utvecklingssamtal och syv-anders möte (gymnasiegrej). Sen tror jag att det bär av mot sickla med mamma. På kvällen vet jag inte riktigt än vad som händer, får se hur det blir. Nu ska jag hämta bodybutter och smörja in mig, har blivit riktigt torr nu under vinter. Jag använder, pink grape och cherry och båda luktar riktigt gott. det var allt från mig just nu.


bild ja tog i somras på lander, VILL HA SOMMAR NU !!

xoxo


Kommentarer
Postat av: sandra

taack gumman för den efter längtade tipset på filmen :) <3

2010-01-17 @ 10:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0