funderar på att sommarblogga..

sommarblogga..? vad tycker ni? funderar stark på att köra en sommarblogg och kanske starta en ny blogg med nya design och allt och göra det till en blogg som endast kommer uppdateras under den här sommarn. Känns som om den här bloggen är körs, eftersom att jag har lagt ner och haft pauser så pass många gånger.. hmm. får se hur det blir med det. Ska försöka komma på ngt roligt namn och göra en design så kan jag börja skriva och langa upp härliga sommarbilder redan imorn eller övermorn. meeeee like!

sommarkväll på stranden med sköna människor..


Kommentarer
Postat av: martina

sv; hejsan! tack så mycket, va glad jag blir :)

Nej, tyvärr är det inte mina bilder, alla bilder (oftast alla) kommer från sidan Weheartit.com, dock skulle jag kunna döda för att själv kunna ha sån fantasi att ta såna bilder man kan hitta på sidan. :) Jag har vart dålig att skriva att bilderna kommer från den sidan på sistonde :) haha Får nog ta och börja göra de då! :D KRam

2010-06-19 @ 00:51:32
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: Moa

BRA DU TOG MITT RÅD :D, Börja blogga :)

2010-06-19 @ 20:05:56
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0