BAD UPDATE.

har varit dålig uppdatering de sista dagarna, men jag orkar inte skriva massor om vad som hänt. Fredagen var lyckad! Lördagen var ganska lugn, var med sandra en stund och gick på promenad och bara snacka i det skitfina vårvädret. Idag har det snöat.. tummen ner för det. Nu sitter jag och kollar på mysig söndagsfilm med mamma samtidigt som jag sitter och kollar runt lite, är så jäkla shoppingsugen alltså. Men håller på att spara lite pengar tills paris i påsk, får se om jag kanske skiter i det och shoppar lite i veckan istället. Men om så blir är jag riktigt sugen på dessa, båda från bik bok. Koftan skulle vara skitnygg till ett par jeansshorts, vitt linne och massa halsband i sommar.  me like! Klänningen till en bränna och ett par fina klackskor och kanske ett enkelt lång halsband.
JAG VILL HA SOMMAR NU!!



sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0