bad update

varit jättedålig ingen uppdatering alls nu under sportlovet, jag vet. Har varit och i vemdalen och kört skidor med familj och vänner. Varit riktigt kul faktiskt och har varit skönt att komma bort från allt här hemma. Men nu är jag hemma iallafall och i övermorrn är det skola igen.. jag är så jäkla skoltrött just nu. Vill bara få sommarlov och kunna slappna av. Men nu ska jag försöka se positivt på allt, det är påsklov om ngn vecka och då blir det paris-weekend med shopping och mkt annat. Blir inte mkt mer intressan från min front just nu. Håller på att packa upp in väska samtidigt som jag dunkar vampire diaries - soundtrack i mina öron. såååå bra!


bild från konfirmationen i somaras - vill tillbaks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0