gårkvällen blev riktigt lyckad!

när jag kom hem igår var jag så jäkla slut så jag orkade inte sätta igång datorn. Men gårdagen blev riktigt lyckad. Spanskan muntligt nationella prov gick ganska bra, Fick VG så känner mig ganska nöjd. Efter det fick jag och moa dra in till stan och handla sandras precenter, orgasmbok, vibrator och ett par skitfina trosor. Efter det bar det av snabbt hem till mig när vi mött upp Frida. Vi hade lite brottom och fixa oss och så men allt fixade sig sen. Sen bar det av till sandra där vi hade en lång mysig kväll med massor med god mat och massor med tjejsnack och skvaller. Vi hade det riktigt kul och var kul att bara kunna sitta och prata i timmar. Jag tog bussen hem med Frida och Moa vid 23.30 och var hemma runt 00.15.Så det var min fredagskväll. Vad gjorde ni igår?


söta födelsedagsbarnet sandra


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0