mondays can be fun too.

Idag är det måndag, den vanliga "jobbiga dagen" men idag har det inte varit så farligt. Har faktiskt varit ganska kul. Vi drog till tyresö centrum och käka, so muuums! Efter det drog vi till friskis & svettis med hela årskursen. Vi körde ett medelpass i jympa. Den första kvarten skrattade vi något otroligt, vi måste ha sett helt störsa ut men aja vi hade kul. Resten av passat kämpa vi faktiskt på. Efter idrotten drog jag, Frida och Sandra till ica och köpte enegidrycker för att vi varit så duktiga och satte oss på bussen hem och snackade. Väl hemma har jag nu aktiverat mitt veckorevyn-favorit kort, ett kort man får som "favorit medlem" som har massor med najsa erbjudanden och dyl. Sen nu sitter jag och försöker plugga lite om kärkraft och kärnfysik. Känner mig riktigt duktig faktiskt för jag har fått lite saker gjort. Btw längtar eventuellt tills lördag. :D




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0