Nice guys are ugly, hot guys are jerks, and hot nice guys are gay.

idag har det varit engelska nationella, gick sådär. Sen har jag jobbat no-kärnfysik med sandra, amar och moa. Fyfan vad vi skrattat alltså. Han nog aldrig skrattat så mkt som jag och amar garva åt sandra efter bg;n. hahahaah, Sandra, love you hun! Efter det drog jag och sandra hem. Nu har jag precis käkat och kollat på Gossip girl senaste avsnitt. Episode 14 - The lady vanished. Jag kollar Gossip girl avsnitt online på datorn. På den här länken kan man se alla säsonger och episoder gratis och i ganska hyfsad kvalitet. Vad mer har jag att säga? Kanske inte blir ngt på lördag hos Fanny nu, tråkigt. Men aja vi hittar nog på ngt annat kul. Vet att inlägger inte har ngt med rubriken att göra och att inlägget förmodligen är tråkigt, men har inget roligt att skriva just nu. Måste ta hand om en grej med Saga.Snälla lämna mig ifred, och skaffa dig ett eget liv!!!!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

MORÖTTER :D

älskar dig med elin :)<3

2010-03-16 @ 21:02:02
URL: http://lifeofsandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0