spanska nationella prov

nu sitter jag och leker pluggis och försöker förbereda mig inför morgondagens nationella prov i spanska. Känner på mig att det kommer gå åt *pip* men tror iaf att jag kommer att klara G. Så det är vad hela torsdagen kommer att innehålla. Spanska hörförståelse, läsförståelse och skrivuppgift typ. HELA LÅNGA DAGEN.+ sen när jag kommer hem måste jag dammsuga hela huset.. Den här torsdagen är verkligen inget att se fram emot. Idag har jag varit hos tandläkarn sen kollat lite i stan med mamma, fick med mig 3 par tights och massor med smycken, bland annat en jättstor skitball ring från gina. me love! Ska försöka klura ut vad jag ska hitta på att på mig på fredag hos sandra också. Har inte pengar till att köpa ngt nytt så det blir att mixtra lite med det gamla. Får se hur det slutar.. men nu måste jag övergå till spanska igen och lägga mig i sängen för att läsa det sista och sen sova. Måste ha mkt energi imorn. så lycka till alla 9:or som har nationella imorn och wish me goood luck!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0