är jag den enda som sitter och stressöker på jäst, process, koldoxid och liknande på google?




som jag gjorde mig ganska klar i rubriken sitter jag och försöker få mig själv att fatta vad som pågår i den kemiska processen med jäst.. Har fått fram några svar men får dem inte till att sitta ihop så jag undrar hur labben kommer gå idag 11.30. Tänkte lägga ner nu iaf, får läsa det jag skrivit på bussen för nu måste jag hitta ngt att ha på mig och kanska få i mig ngn frukost. Efter labben åker jag nog hem om inte jag möjlitvis stannar och pluggar.. skulle verkligen behöva dt men orkar inte. Nu ska jag kolla så att min mobil lever så jag kan ringa frida på bussen.





bjuder på en bild från falun - fan jag kommer sakna allt det här i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0