choklad, spanska och skön musik

nu sitter jag framför datorn med choklad (jag o frida handla efter labben) pluggar lite spanka och bara lyssnar på massor med gammal musik från min gamla mobil.. gud vad minnen man får upp i huvudet. Har försökt få tag i sandra men skiten svara inte på mina sms.. så om du ser det här sandra, hör av dig! Labben i skolan gick sådär - gick sämst på själva labben, allt blev typ cp men utvärderingen gick bättre och det var tydligen den man fick poäng på enligt min lärare så hoppas på ett VG. Nu måste jag fortsätta med allt plugg som måste göras. Hör av mig om ne stund och skriver om ngt kanske lite mer intressant så tills dess - hang in there!

























Jättegammal bild på mig och fanny sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0