Heidi Montage - uttjatat ämne?

alltså vet att den här tjejen är ett ganska uttjatat ämne men jag känner att även jag måste göra ett inlägg om henne. Man ser bilder överallt internet, senaste veckorevyn mm. Tycker det är så jäkla hemsk.. Att gå från en naturlig jordnära tjej till en något ful och läskig. Det tycker iaf jag att hon ser ut som.. Hon ser så onaturlig ut att det blir äckligt. Det står också mycket om att det var Spencer som puchat henne till allt detta.. Då tänker iaf jag WTF är det för pojkvän?!?!?! Tycker synd om henne och tror att hon kommer ångra så grymt mkt en dag..





                                   

                                                                                                




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0