I NEVER THOUGHT I'D FALL FOR YOU..

(rubriken har ingenting med inlägget att göra)

Har precis pluggat lite teknik och gjort en skiss. Sitter och kollar runt på balklänningar och alla jag hittar som jag kan tänka mig ha kostar minst 2000:- och om jag köper den så har jag inte några skor att ha på mig.. Dilemma! Så nu funderar jag starkt på att hyra en klänning, har hittat två varianter som jag har mejlat och frågat storlek om. Så nu ber jag alla er där ute, hjälp mig!

Vilken är finast?


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den rosa var ju bara för sööööt! Och är man blond är det väldigt fint :)

2010-05-12 @ 19:17:39
Postat av: undine

den rosa var jätte gullig, men tror den blåa passa dig bättre :)

2010-05-13 @ 15:56:07
URL: http://dangerousgirl.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag håller med undine, den rosa var underbar samma med den blåa och jag tror du passar bäst i den blåa :)

2010-05-14 @ 10:08:08
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0