I will try to fix you..

Nu sitter jag framför tv;n och snart börjar navy cis. Har precis käkat lite mango, hallon och vanilj kesella. MUMS! Idag har varit en ganska slapp dag som spenderats mycket i det otroligt fina vädret. Käkat donken med tjejerna och handlat en balklänning till Frida. Verkligen skitfin!! Imorn hoppas jag att det blir fint väder så att man kan sola lite - behöver verkligen jobba på min bränna nu om jag inte ska vara en blekfis på balen. haHAsahahaha Nu börjar pogrammet så det fick bli allt för mig idag. 

 


Bild från dagen vi hade spexfoto förra terminen.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Kommer duihåg att vi tog massa knasiga bilder uppe ifalun. kan du inte lägga upp dom?:)

2010-05-13 @ 18:50:36
URL: http://fankylife.blogg.se/
Postat av: elin

senaste falun ? visst! gör det lite senare ikväll eller imorn, :)<3

2010-05-13 @ 19:51:36
URL: http://myreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0