live ifrån solstolen..

nu sitter jag ute igen och jobbar med min bränna som inte ens existerar.. -.- Har varit gansak dålig ppdatering den här veckan men det är så jäkla mycket i skolan just nu så jag antar att der får bli min bortförklaring denna gång varför jag inte har uppdaterat. Så drar igenom veckan lite snabbt.. Måndag; Jag, Frida och Fanny drog och käka subway - sen glass/milkshake på ben and jerry's. Kollade runt lite i globen sne åkte jag hem och drog till banken där jag hade möte med mami och fixa lite med med konto. Tisdag; hemstudiedag.. soooft dag fast med ganska mkt plugg *suck*. Onsdag; nationella prov i no, gick ganska bra tro jag, eftermiddagen spenderades med fanny. Idag; skola som vanligt.. fick shock när jag fick reda på att jag fick MVG på matte nationella så har befunnit mig i ngt konstigt shocktillstånd hela dagen. Känner mig som en liten pluggis - men aja blev grymt glad! Efter skola och åkte jag och Frida och tjocka oss lite på alleplan ch nu sitter jag och steeker i solen. Ska snart dammsuga lite och sen göra klart mitt uppdrag som ska in imorn bitti. BROTTOM!! Imorn kväll kommer spenderas med mina bästa tjejer.. känner på mig att det kommer bli ganska kul - jag fanny och frida har trots allt gått runt och längtat sen i måndags så det blir nog kul. På bildfronten har jag inte mycker intressant just nu orkar itne ladda över från mobil just nu så det bli väl lite senare antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0