mysig dag med bella och sandra i stan

Idag har jag som sagt varit med sandra och bella i stan och kollat runt lite på balklänningar. Vi var runt på några ställen men hittade inte så mycket. Jag provade en turkos klänning som var ganska tråkig och lång så den böhöver jag sy upp och kanske fixa ngt mer med isf. Sen i slutet av dagen hittade Bella en skitfin klänning på monroe dock kostade den 4600:- Senare var den gröna linjen avstängd pga signalproblem så fick vi gå överallt och jag och bella hamnade på en proppad ersättningsbuss påväg till gullmars från slussen. Det var u ett litet äventyr. När jag kom hem käkade vi grillat. Mums. Förmodligen ganska tråkigt inlägg men vet inte vad jag ska skriva just nu.

bilder från dagen;






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0