Nu har även jag inhandlat en balklänning! :D

Idag har jag äntligen inhandlat en balklänning. Dagen började med att jag och mamma skulle åka till tumba till en butik som skulle sälja sherri hill klänningar. När vi väl kommer dit så hade butiken stängt igen och där låg nu en mäklarbyrå.. Jävla skitbutik som inte kan skriva ngt på deras sida att dem stängt igen"!?! Så där rök 2 och en halv timma åt helvete. När vi kom hem vände vi i dörren och åkte in mot stan och gick runt och kollade lite på klänningar där. Sluta med att det bara fanns en som var både snygg och satt bra - så den blev det att ta hem. Mamma betala 500 spänn så behövde bara betala 1000 spänn så nu kan jag köpa ett par snygga skor till och ha råd med limon. Klänningen jag köpte är faktiskt lång.. - I know can't belive it! Har gått runt och tjatat om att jag ska ha en kort men alla korta jag prova såg bara helt cp ut på mig så det blev en lån tillslit. Klänning är typ grön/blå nyans ganska mörk och är i siden (?) med en liten brosh mellan brösten. Lägger nog ut en bild senare så att ingen köper en likadan :). Nu sitter jag framför soffan och kollar hockey-vm är helt proppmätt efter att ha käkat thaimat med mamma. Det blir nog en hemmakväll idag är sjuktrött efter en hel dag letande efter klänning så får se om det blir något mer inlägg idag - blir kanske ett med bilder från falun som fanny villde att jag skulle lägga ut.  Annars får alla ha en bra fredagskväll..

P.S IMORRN SKA DET BLI 22 GRADER VARMT OCH BLÅ HIMMEL, något säger mig att jag inte är den enda som kommer steka i solen med ipoden hela dagen ? :P D.S

Smakprov från den stora mapp med bilder från falun i november.

 


Kommentarer
Postat av: sandra

jag sa ju att långa är snyggast :D ring mig sen, har försökt som en galning att få tag i dig ! puusus

2010-05-15 @ 00:50:49
URL: http://lifeofsandras.blogg.se/
Postat av: Fanny

Yeehj, flera:) !!!!

Hahha, kolla mig (muslim?) :D<33

2010-05-16 @ 20:50:57
URL: http://fankylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0