The guardian

nu ligger jag i sängen och ska precis pyssla om mina naglar lite, tänkte försöka få den lite längre till balen så att jag kan måla dem men ngt nagellack som passar min klänning. Ska precis sätta på en film hade jag tänkt..
The guardian får det bli. GRYM FILM! riktigt fin och sevärd. Eftersom att klockan är ganska mycket kommer jag inte se så mycket innan jag somnar. Imorrn ska jag och sandra göra matteprov 30, började med diagnosen och allt idag.. shit jag kommer faila så jävla hårt. Kommer typ inte ihåg ngt alls från 26+27. Efter det ska vi redovia spanskan steg 30 som jag faktiskt hunnit öva lite på för en gångs skull, hoppas det går lite bättre med det. Efter skolan får jag se vad som händer, kanske sola m frida? in till stan med fanny och kolla balsaker? eller till stan för att fixa en grej med mitt sommarjobb? hmm... får se hur det blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0