the weekend spend with friends.

fredagen blev ganska lyckad.. hade grymt kul med fanny, frida, daniel, love och sussie. Dock tappade jag min mobil i toaletten under kvällen.. så nu är jag utan fungerande mobil. Lyckat! Men jag använder min rosa lilla fula sak.. kommer ni ihåg den? så jag går fortfarande att få tag på men kvnapparna är helt cp på den så om jag inte svarar så är dt pga av det. Hände också mer saker under kvällen men som jag inte kan skriva om på bloggen. Resten av helgen har varit ganska lugn. Imorn blir det nationella prov i no - så ska nog möta frida så åker vi på de tsm :) Just nu sitter jag och chattar med frida på facebook. Tänkte nog gå och lägga mig i sängen nu och kolla lite på lost. Måste upp vid kanske halv tio imorn och plugga inför labben imorn. wiish me luck.


Den här snyggingen sitter och fördriver min tid just nu på facebook, looooove you!


Kommentarer
Postat av: frida

ojojoj vilken sexig bild.... :P love you toooo! <3 <3

2010-05-10 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0