Valborg

Gårkvällen blev riktigt lyckad, först träffade jag, Frida, Moa, Fanny, Bella och Sandra lite folk vid alleplan och drog oss senare ner mot brasan i Fornudden. Efter en stund började vi knata mot hästdagsbadet (?) vilket var en bit att gå men trevligt med allt nytt folk. När vi tillslut kom fram till hästdagsbadet mingla vi runt där lite vid vattnet tips ngn jävel spreja pepparsprej.. Fick bara i munne och näsan men fyfan vad det sved och brändes. Fanny stackarn fick allt i ögonen som var röda och bara rann i säkert en halvtimme. INTE KUL. Senare drog vi runt med lite folk och träffade senare Bella, Freddy och co. När dem sedan hoppat på bussen drog jag Frida, Moa och några fler upp i skogen till en udde (?) och minglade runt lite innan vi tog bussen mot alleplan vid 12. Var hemma vid kvart i 1 och tyckte att det blev en jäkligt lyckad kväll allihopa, tack!

Nu ska jag snart ringa sandra för ser att hon singt typ ett dussin gånger.. ooops. Ikväll blir det pizza och för det mesta bara vila ut för jag har värsta huvudvärken.. Imorrn blir det stan med sandra, bella och kanske frida och kolla balklänningar.. skojjigt!

Har tyvärr inga bilder från kvällen då det var så jäkla mörkt ser man inte ett skit. Kommer kanske bilder senare beroende på hur dem från moas kamera ser ut. 


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tror inte jag ska lägga ut dom ;P

alla kanske skäms då

2010-05-02 @ 13:49:49
URL: http://nandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0