you keep me from falling apart..

Idag har det varit en ganska slapp dag. 'blev inget matteprov imorse så vi ska göra det på tisdag istället. riktigt skönt för då hinner jag öva lite till.. Efter skolan drog jag och Fanny in till stan, kollade runt lite och fanny köpte en väska till balen innan vi drog till sandys och fika. Börjar få lite panik nu, måste köpa skor, väska till balen och just nu är jag typ hely broke! Så kommer få ge mig ut nästa vecka när jag fått lite pengar och försöka hitta saker i sista minuten.. Annars just nu har jag damp på killen vi fixat våran limo av, nu hade han plötsligt dubblat priset på limon vi skulle ha.. så nu blir det förmodligen bara en vanlig - tråkigt men bättre än ingenting alls.

Sitter och kollar igenom massor med sommarminnen, så nu bjuder jag på en bild från konfirmationen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0